Autori: Lea Brzica, Filip Matanović, Mirta Moslavac
Zamisli da igraš šah s prijateljem – ali ne bilo kakav šah! Jedna osoba igra u virtualnoj stvarnosti (Virtual Reality, VR), potpuno uronjena u digitalni svijet pomoću VR naočala, dok je druga osoba u proširenoj stvarnosti (Augmented Reality, AR), gdje se virtualne figure pojavljuju u stvarnom prostoru kroz AR naočale.
VR korisnik se nalazi u virtualnoj kopiji stvarnog prostora u kojem se u isto vrijeme nalazi AR korisnik. To znači da oba korisnika dijele isti virtualni prostor, iako su u različitim „stvarnostima“. Prostor i pokreti sinkronizirani su u skoro-stvarnom vremenu, tako da sve što jedan korisnik napravi drugi odmah vidi.
Korisnici mogu komunicirati i eksperimentirati s različitim načinima upravljanja šahovskim figurama. Osim toga, mogu birati veličinu šahovske ploče i to od klasične stolne verzije do šahovske ploče koja ispunjava cijelu prostoriju.
Ova aplikacija razvijena je u sklopu znanstveno-istraživačkog projekta DIGIPHY čiji je cilj istražiti tehnologije koje omogućuju imerzivnu i intuitivnu komunikaciju i interakciju među ljudima u dograđenoj stvarnosti (Extended Reality, XR).
Ako te zanima kako izgleda kad se stvarni i virtualni svijet spoje, svrati na naš štand!
U gornjem videosadržaju možete pogledati detalje, a sve što vas zanima, a niste mogli pronaći na ovoj stranici pitajte autore tijekom trajanja Smotre.


